نتایج انتخابات اتحادیه صنف رایانه استان یزد اعلام شد


رییس اداره امور اصناف و بازرگانان سازمان بازرگانی استان یزد گفت: دومین دوره انتخابات هیات مدیره این اتحادیه همزمان با 25 صنف دیگر برگزار گردید و پس از اخذ رای و شمارش آرا، از میان 15 نفر کاندیدا، 5 عضو اصلی و 2 نفر علی البدل بعنوان اعضای هیات مدیره این اتحادیه برای مدت چهارسال انتخاب شدند.
علیمحمد رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگاران مطبوعات استان یزد گفت: از میان 118 رای اخذشده،
محمد شوري زاده با اخذ 73 رأی،
حمیدرضا قمی 58 رأی،
ابوالفضل شمسی نیا 55رأی،
علی دوستان 54 رأی
 و محمدحسن فلكيان با اخذ 42 رأي به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره اتحادیه صنف رایانه انتخاب شدند.

وی افزود: به ترتیب
حسین دستمالچیان با36 رأی،
محمود آواره صدر آبادی 29 رأی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره اتحادیه صنف رایانه ای استان یزد انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای اصلی انتخاب شده مطابق با قانون با تشکیل جلسه و انتخابات داخلی از بین خود رییس،نائب رییس، خزانه دار، بازرس و دبیر اتحادیه برای مدت چهار سال انتخاب می نمایند.
وی با اشاره به مدت هفتاد و دوساعته اخذ شکایات خاطرنشان کرد: در این مدت، شکایات احتمالی نسبت به روند برگزای انتخابات کسب و پس از بررسی، نسبت به شکایت طرح شده اقدام می گردد.
رحیمی نسب تعداد شرکت کنندگان در انتخابات این صنف را 118 نفر عنوان کرد و افزود: واحدهای فعال و دارای پروانه کسب جز واجدین شرایط بودند که تعداد این واحدهای در صنف رایانه نزدیک به دویست واحد است.
شایان ذکر است تعداد واحدهای فعال و دارای پروانه کسب عضو اتحادیه صنف رایانه ای استان یزد، بیش ازدویست و سی نفر است که سازمان بازرگانی استان، واحدهای حائز شرایط لازم، رادویست واحد عنوان و برخی واحدهای صنفی دیگر را فاقد شرایط لازم برای شرکت در انتخابات اتحادیه این صنف اعلام نموده است.
انتخابات اتحاديه صنف رايانه يزد روز پنجشنبه مورخ 26 آذر 1388 در محل حسينيه روضه محمديه(حظيره) با همزمان با صنف فخار ، چلوكباب و هتلدار ، مصنوعات فلزي ، آهن فروشي ، پوشاك ، بنگاه اتومبيل ، ساندويچ فروش ، آرايشگر مردانه ، آرايشگر زنانه ، برق و باطري اتومبيل ، تعويض روغن ، لوازم خانگي ، جنرال سرويس ، صنايع فلزي ،كيف و كفش ، طواف و ميداندار ،تالار صوتي و تصويري ، سيم پيچ ، لوازم ورزشي ، قصاب ، مصنوعات سنگي ، خدمات اتومبيل كرايه ، حلوائي و عينك ساز درمورخ 26 آذرماه در محل مسجد حظيره برگزارشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا